9 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ, 2015

Μανιτάρια για πρωτεΐνες και βιταμίνες

Πορτομπέλλο, πλευρώτους, τρούφα, πορτσίνι. Ποιο είναι το αγαπημένο σας μανιτάρι;

Τα μανιτάρια ταιριάζουν με πολλές συνταγές, μπαίνουν στη σάλτσα για μακαρονάδα με κρέμα γάλακτος, ψήνονται στη σχάρα, στο φούρνο, ανακατεύονται με τη γραβιέρα στην πίτσα, ή σωτάρονται με κρασί ή βούτυρο για λίγα λεπτά για να ολοκληρώσουν το πιάτο.

Μπορεί να τα προτιμάτε φρέσκα το φθινόπωρο και να επιλέγετε τα άγρια, ή να τα χρησιμοποιείτε στις συνταγές από την κονσέρβα. Όπως και να έχει, τα μανιτάρια είναι μέρος της καθημερινής κουζίνας και έχουν πάρα πολλά να προσφέρουν σε θρεπτικά και ωφέλιμα για τον οργανισμό μας συστατικά.

Ας μάθουμε λοιπόν για τα μανιτάρια:

Πότε τα βρίσκουμε

Το φθινόπωρο φύονται φρέσκα. Τα βρίσκουμε όλο τον χρόνο στα καταστήματα.

Θρεπτικά συστατικά

  • Πρωτεΐνες
  • Υδατάνθρακες
  • Φυτικές ίνες
  • Ριβοφλαβίνη (Βιταμίνη Β2)
  • Βιταμίνη Β12
  • Κάλιο
  • Φώσφορος

Μας κάνουν καλό

  • Οι βιταμίνες δίνουν την απαραίτητη ενέργεια στον οργανισμό
  • Βοηθούν στην απορρόφηση του σιδήρου
  • Βοηθούν στην απορρόφηση του ασβεστίου
  • Αποτελούν εξαιρετική τροφή για τους χορτοφάγους
  • Εξισορροπούν τους ηλεκτρολύτες και το νερό στον οργανισμό
  • Προστατεύουν το ανοσοποιητικό και το αναπαραγωγικό σύστημα

Tips

Τα μανιτάρια δεν χρειάζονται πολλή ώρα μαγείρεμα. Προτιμήστε το σωτάρισμα για λίγα λεπτά.
Διαβάστε tips για τέλεια ψητά λαχανικά!

Γρήγορο γεύμα με μανιτάρια

Πλευρώτους στη σχάρα ή στο φούρνο
Ζεσταίνουμε ένα σχαροτήγανο και αλείφουμε τα πλευρώτους με λίγο Χωριό ελαιόλαδο Κλασικό. Τα ψήνουμε για 3-8 λεπτά, ανάλογα με το μέγεθος.
Εναλλακτικά, απλώνουμε μια λαδόκολλα σε ένα ταψί και τα ψήνουμε στο φούρνο για 20 περίπου λεπτά.
Τα απλώνουμε σε μια πιατέλα. Ανακατεύουμε λίγο ΤΟΠ Βαλσάμικο με Χωριό ελαιόλαδο Κλασικό και περιχύνουμε τα μανιτάρια. Σερβίρουμε.

Συνταγές με μανιτάρια

 




ΣΧΟΛΙΑ
Δεν έχει γίνει ακόμα κάποιο σχόλιο.
    AΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

    Αφήστε μια απάντηση